Tuesday, May 27, 2014

Prints on my pants



Zawsze staram się szukać jakiś fajnych okolic do robienia zdjęć. Dzięki temu często poznaje wyjątkowe miejsca, które  normlanie pewnie nigdy bym nie odkryła. Ostatnio bardzo upodobałam sobie tą okolicę Poznania...gdzie kamienice i ogólny wygląd ulic nadają londyński klimat zdjciom. Aaaa właśnie!;D A propo miejsc za granicą. Jestem mega szczęśliwa, bo już niedługo lecę znowu do USA!:D SO EXCITED! A wtedy, wierzcie mi, że na pewno zasypie Was sporą ilością zdjęć z ciekawych i niepowtarzalnych miejsc! Ale to jeszcze chwilę cierpliwości;)

pics by Ania

heels - ZARA, pants - ZARA, t-shirt - ZARA, watch - NIXON

2 comments:

  1. bardzo fajnie! torebkę również mam i jest jedną z moich ulubionych :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie ostatnio widziałam, że mamy tą samą torebkę;p Pozdrawiam również;*

      Delete