Monday, April 7, 2014

BLUE



  Jeśli chodzi o zakupy internetowe to nie jestem ich wielką zwolenniczką. Dlaczego? Hmm...może dlaczetgo, że kilka razy się rozczarowałam. Chodzi o różnice w tym jak to wygłądało na stronie, a jak w rzeczywistości. Niestety, jest tak wiele fajnych i oryginalnych rzeczy w internecie, których nie można spotkać w zwykłych siecówkach, że co pewien czas próbuje ponownie;p Tym razem natknęłam się na sklep internetowy PresKA i  skusiłam się na tą sukienkę. Jakie jest moje zdanie tym razem? To był strzał w dziesiątkę! A sukienka okazała się jeszcze lepsza, niż to wyglądało w internecie.  Dopasowana góra wykonana jest z prążkowanej tkaniny, natomiast dół wykonany jest z siatki. Oby więcej takich udanych zakupów ;) 






leather vest - New Yorker, dress -PresKA, shoes- ZARA, sunglasses- DeeZee

4 comments: